I love people who can make me laugh, when I don't even want to smile.

Blev mycket ändrade planer i fredags, först skulle vi festa men sen blev det inget så jag var inställd på en hemmakväll med massa film osv. Sen blev det helt plöstligt fest ist, for till Byske och firade Helena som fyller 19 idag, så ett stort grattis till henne! :) mycket trevlig kväll!
Lördagen sovde jag till klockan halv 4 medans Staffan hade stigit upp vid 8 för att fara på en utbildning, såg film hela kvällen och somnade vid 10 (wtf? 10 en lördagkväll?!). Vaknade upp i min älsklings famn, bästa känslan i världen ♥ dock så skulle han på utbildning idag också så jag for till Frida vid 1 och har chillat där ett tag med hon och Sara.

Nu ska jag vara duktig och göra klart min läxa, mindre än en månad kvar tills jag slipper läxor och sån skit!!


Kommentarer
Postat av: emelie

hade riktigt roligt i fredags, tur att ni bestämde er för att festa trotsallt! :D

2012-05-13 @ 21:06:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0