Money, money, money, Must be funny, In the rich man's world.

Sitter i min ensamhet och funderar varför jag inte for på hockeyn idag? svaret på den frågan är att jag för tillfället är fattigare än en uteliggare. Bara för att jag är en fattiglapp så har jag lyckats hitta den perfekta bikinin. Ni vet då man tappar andan och hör hallelujah-kören i bakgrunden, så var det då jag såg den. På Bik Bok för 249 jävla spänn som är som en miljon för mig.
Den är i alla fall leopardmönstrad (me like) och som har någon grej där mellan brösten som i mina ögon såg ut som diamanter (A) haha nä men kan inte förklara. Hade till och med tjuvtagit en bild på den, men gick inge bra då jag skulle lägga in den på datorn, oteknisk som jag är. Till mitt försvar har jag en ny mobil och fattar nada.

Vars är Robin Hood då jag behöver han?...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0