Who cares what they're gonna say.

Igår var det klassfest, jag drack inte men drog ändå med mig Linnea dit för ingen av oss ville sitta hemma och tråka. Kan ibland vara lite kul att vara nykter på fest, ska mobba mina klasskamrater på måndag! Jag och Linnea skjutsade sen massa folk och pratade en massa innan vi sen for hem för båda var så trötta.
Idag har jag varit mer död än levande, har legat i sängen hela dagen och sett på film. Ska väl se film ett tag till och sen sova ♥ om inte vädret är lika dåligt som idag så ska jag nog hitta på något imorgon, måste dock städa mitt rum... kläder överallt, mina föräldrar gråter nog då dom ser in hit.


Kommentarer
Postat av: felicia - fotokobran

för 400 kronor får du en personlig design, personlig header och en egen domän som räcker i ett år! Lät detta intressant, kontakta mig på : [email protected]

eller släng in en kommentar på bloggen! :)

2012-06-03 @ 12:38:58
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0