Studenten

Nu är det så här att jag har skulle egentligen ha publicerat detta inlägg för längesen, i Juni alltså då jag just tagit studenten. Trodde jag hade publicerat det men klantig som jag är hade det hamnat i utkast och hittade det alltså nyss. Aja, bättre sent än aldrig! (dock inget roligt inlägg men roligt för mig att kolla tillbaka på)
 
Tänkte berätta lite kort om studentveckan och visa lite bilder. Några är mina och några har jag snott av Linnea.
Tisdagen var lätt den roligaste kvällen, började hos Sara där vi förfesta och drog sen vidare mot musikskolan där vi träffa lite skumt men trevligt folk. Körde massa fylle-lekar och alla var glada (och jävligt fulla, hehe). Enda minuset var att alla matställen var stängda så blev inget fyllekäk, for ist hem till älsklingen och däckade där.
 
Tessan tar en pn på toan
 
 
 

Onsdagen var jag så sjukt förkyld så hade tänkt stanna hemma/fara på bio men slutade såklart med att jag festade. Satt dock vid bordet hela kvällen och såg helt borta ut för jag mådde så dåligt, snoret rann och huvudet dunkade som aldrig förr men jag överlevde kvällen!
 

Torsdagen klädde vi våran skrinda, det var myggit som fan och ingen kunde komma överens om vad det skulle stå på vårat lakan så det slutade med att vi skrev "vitt lakan"...
 
 
 
Fredagen började med att klassen skulle fotas på skolan och sen for vi till stadshotellet för att äta frukost. Sen for vi till kyrkan, lyssnade på rektorns eviga tal, sjöng och sen kom paparazzi (mamma) med familj. Sen blev det skrindan och vi sjöng som galningar och skrek till random personer, haha ;)
 



 
 
Kände mig så ful för jag hade glömt ta ut den där grejen i mössan så min mössa ser jättestor och konstig ut, haha :$
 
Fredagskvällen började i Kattis och Elias lägenhet med klassen, riktigt trevligt! for sen med bussen till stan för att vara med Staffan, Anton, Isak osv. Fick gratis thai hihi. Var lite överallt, for tillsist på Max och sen hem till Staffan

Lördagen som inte har något med studenten att göra var nästan veckans roligaste dag. Följde med Staffan på hans släktings födelsedagsfest så nästan hela hans släkt var där. Längesen jag hade så kul, massa glada (lite galna) människor som sjöng och dansa ;) haha det gillas! 
Trackback
RSS 2.0