I pray to God everyday, that you keep that smile.

Känns som att jag inte var hemma nånting alls förra veckan, fullt upp hela tiden (med att festa, hehe). Hade en grym vecka förutom att jag var förkyld, men det stoppade inte mig ;) Bestämde mig innan studentveckan att jag skulle ta många bilder, gjorde jag det? nejdå. Men har några få bilder som jag kan visa och berätta lite kort om veckan och bla bla bla. Inte det intressantaste men!
Är fortfarande sjuk och ska jobba imorgon, vet inte hur jag ska göra eftersom man verkligen inte ska vara sjuk då man jobbar med mat... får se hur jag mår imorgon.
Nu ska jag äta middag som tydligen var klar för 3 timmar sen men ingen sa nått till mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0