The Amazing Spider-man

Har varit på bio ikv med Staffan och Frida och sett The Amazing Spider-man. Kan säga att den var riktigt jävla amazing! haha ;) Har inte riktigt bestämt mig om den är bättre än dom gamla Spider-man-filmerna, dom är ju klassiker och jag älskar dom. Men den här var väldigt bra gjort och den kanske var lite bättre än dom gamla... men den får ändå ligga på samma plats, alltså alla lika bra, hihi :] Bra skådisar och bra 3D-film! Gillar också att dom inte hade exakt samma handling, utan hade ändrat på det mesta förutom dom "stora händelserna". Ni fattar vad jag menar, hoppas jag, haha ;)
 
 
 
 Nu ska jag se film/serie tills jag somnar, natti natti!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0