Stadsfesten.

Förra helgen var grymt kul, började på fredagen med förfest där vi åt grillat tsm (jag, Staffan, Linnea, Isak och Anton). Var där ett rätt bra tag men kul var det! For sen ner på stadsfesten och vimsade runt. Hade högklackat och hade fått världens jävla blåsa under foten så kunde inte riktigt gå normalt den kvällen (inte bara alkoholens fel). Sen på kvällen sovde jag och Staffan hos Isak, somnade nån gång vid 5-6 skulle jag tro?
Såg film halva lördagen hos Isak sen for jag till Frida och duschade, åt osv och sen tillbaka då vi körde en gång till! Och då var tessan också med :) orkar inte berätta i detaljer vilket blir ganska jobbigt, men bjuder på några bilder jag snott av Linnea ;)
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0