Lol

I söndags då jag var hos Staffan såg vi Lol, den var riktigt bra! Miley Cyrus är väldigt bra som skådis och varje film jag sett med henne har varit bra så inte så konstigt att den här var bra. Många bra skådisar som Adam G. Sevani (Step up), Austin Nichols (One Tree Hill), Ashley Greene (Twilight), Demi More (Ghost), Ashley Hinshaw (Chronicle) osv. Douglas Booth har jag nog inte sett förut men han var också riktigt bra! Tyckte handlingen var bra gjord, den var inte som alla andra tonårs-kärleks-filmer, den var som gjord på nått speciellt sett, kan inte förklara.
Rekomenderas!
 
 
Ville bara säga att Mileys klädstil i filmen var jävligt snygg, eller alla klädde sig snyggt! vill också klä mig så varje dag. Ska bli nästa Miley Cyrus (klädmässigt, inte yrke hehe). Så om ni ser Miley gå runt i Skellefteå så äre bara jag (är i drömmarnas land).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0