I want the world to see you being with me.

Har levt i min bikini hela dagen och däckat på solsängen i ca 5 timmar. Gissa om jag bränt mig? lyckas alltid. Igår blev det som sagt Burträskmarknaden, köpte dock inget (fattig som jag är) men mamma köpte sockar åt mig (börjar nästan bli en tradition det här med sockar och burträskmarknaden). Nu väntar jag på att få nån mat, gissar på att det blir grillat så då lär inte maten vara klar för ens vid midnatt. Vet inte vad som händer ikv, men tror det kommer bli en filmkväll med mig själv.
Hade tänkt berätta om förra helgen men är för lat, tror jag har några bilder på mobilen men orkar inte föra över dom, hehe. Kanske senare ikv eller imorgon!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0