Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow.

Enligt folket på radion så skulle allt pollen ha försvunnit men ändå nyser jag som en galning? blir så less. Har stekt i solen hela dagen men gissar att jag bara bränt mig som vanligt. Dom senaste dagarna har jag spenderat med spindlar och ved, alltid lika roligt! har alltså staplat ved men är för varmt ute på dagarna så passa på att sola då och göra det tråkiga på kvällen ;)
Igår var jag dock hos Tessan och Julia, pratade och såg en film, The cabin in the woods. Tror alla hade förväntat sig något annat än vad vi såg, haha! lite smått skum film. lr ja man blev mest bara arg...
 
I fredags var vi på någon skum fest med 95or, 96or osv. på en strand. Skummaste festen på länge! men småkul vare ändå :)
Nu ska jag antingen se PLL eller följa med mamma till stan, har inte riktigt bestämt mig än. Måste sen ut ikv och fortsätta med den där jävla veden, hehe,
 
Vi pratade om hur lugn och snäll Isak är, då springer han helt random upp på bilen och sätter sig där, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0