Hårigt inlägg.

För er som inte vet så är jag naturligt blond, då jag var liten hade jag nästan vitt hår! haha (A) Någon gång under högstadiet färgade jag mitt underhår brunt och i slutet på 9an slingade jag det eftersom att mitt "vita" hår började bli mot det råttfärgade. Innan jag började 2an färgade jag det rött, hade det ett ganska bra tag men eftersom det kostade så mycket att färga hela tiden och blev väldigt fort urtvättat och såg konstigt ut så gav jag upp (även fast jag verkligen trivdes och gillade att ha rött hår). Sattsade på brunt istället och hade så i några månader tills i december förra året bestämde mig för att bli blond igen.
Har slingat det 3 gånger (ville inte blondera allt på en gång då jag hade en rätt mörkbrun färg), och tredje gången (i tisdags) så blev hela håret blont istället för slingor, haha! man ska egentligen inte blondera hela håret med slngor men nu blev det som det blev! det jag ville säga med det här inlägget var att jag är blond igen, tog den längre versionen och berättade en kort liten trevlig historia för er som jag hoppas ni tar med er till graven.

Bjuder på några bilder som jag förmodligen kommer ångra sen att jag la ut, hehe.

Blond och dum, dock fortfarande lika dum.


Då jag har rött hår, bilden är dock inte rättvis mot håret! mke finare irl :]


Här var jag brunis och min hud var blekis.


Mig idag, blondis alltså! (mobba inte tröjan)

Kommentarer
Postat av: Linnea

satan så snygg!!!

2012-04-20 @ 03:22:46
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0