Håll i mig och släpp aldrig taget.

Dagen har varit lång och jobbig, lr vi fick sluta typ 20 minuter tidigare men endå drygt. Hade muntlig redovising i engelska och jag var helt lost, som vanligt alltså. Blev sedan stan med Lina men hon övergav mig, då kom Linnea ist så vi gick till E4an och hälsa på Alle som har prao :)
For sen till Elgiganten för att jag skulle köpa en ny mobil, men ångrade mig då vi kom dit, haha! Hade tänkt en Sony Ericsson men ska sattsa på en Samsung ist :) var också på Expert ett tag och kolla, men dom var så skumma där så ville bara där ifrån :O Jag och Linnea skrattade hela tiden och en kille som jobbade där var lite väl kaxig. Han mobbade också Linneas mobil, men sen blev han ägd och erkände att den var bra! mehehhehee :D



Kommentarer
Postat av: M*

Trevlig helg!

2011-10-01 @ 14:06:41
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0