It's okay not to be okay.

Är duktig och försöker göra lite engelska nu, vet dock inte riktigt vad jag skriver? haha vet seriöst inte vrf jag går engelska, jag är så jävla dålig! men tycker det ändå är ganska kul, haha vilken tönt jag är :O
Dagen var rätt onödig, hade en lektion då vi satt och läste i en timme... sen hade jag, Tessan och Sanna möte om vårat projektarbete.
Gårdagen var då hundra gånger roligare, hade konditori så då är vi på skeria. Vi hade nästan inget att göra så alla busade hela dagen! haha (A) Jag fick iaf en tejprulle i bakhuvudet, blev snärtad (med en släng=handduk) av Samuel och Benjamin på ryggen, Jimmy blev snärtad så han började blöda, Benjamin blev snärtad i öga och sen satte han sig på en tårta (HAHAHHA). Min klass är så knäpp, men kan inte låta bli att älska den ♥

Nu ska jag fortsätta med engelskan och dunka hög musik!


Kommentarer
Postat av: Linnea

satte sej på en tårta hahaha :D

2011-09-14 @ 12:41:12
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0