I'm here without you baby, but you're still with me in my dreams.

Har världens jobbigaste söndagsångest just nu, vill verkligen inte till skolan imorrn men som den krigare jag är så ska jag nog orka. Vi ska dessutom ha besök imorrn av killen som blev Årets kock 2005 som ska laga mat med oss, haha han kommer tycka vi är helt cp... stackars människa säger jag bara.

Idag har jag varit med familjen och ätit julbord på Arken. Kändes skumt att äta julbord, var det inte nyss sommarlov? och ännu skummare att det snöade. Om 2 veckor ska jag praktisera på Arken så kommer måsta göra julbord i typ 3 veckor, kändes väldigt taggande...
Vet inte riktigt vad jag ska säga om igår, vi skulle festa men hittade ingen fest så drog på bio ist haha! Såg Paranormal Activity 3, förstår verkligen inte vrf folk tycker dom filmerna är hemska? det enda jag blev rädd för var då Linnea skrek som en galning så att varenda människa i biosalongen blev döv hihi:]

Ska gå ner och hämta något att dricka (alkoholfritt såklart) sen ska jag däcka i min säng ♥


Kommentarer
Postat av: Linnea

så mke skrek jag inte :(

2011-11-21 @ 12:42:36
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0