Make me move like a freak, Mister Saxobeat.

Imorgon taggar vi alltså inför 2000 meter på gympan, prov om regeringen i samhälls och dansuppvisning på kvällen. Kan inte säga att jag är speciellt taggad men... bara inför dansen då!
Lyckades med det omöjliga idag och slog in tummen i ugnsluckan. Skolans ugnar är ju som sagt inte som hemma, denna var fan stenhård(slog in i innerglaset) så nu är min högra tumme lite större än den vänstra, kul!

Håller på att smida planer nu inför helgen med mina älskade vänner, tanken var kolla på fotboll och fira Matilda! men helgen har för få dagar så vet inte hur vi ska hinna allt... men det löser sig nog :) 

Nu ska jag vara duktig och läsa om regeringen, kändes dock jävligt drygt men. Politik och jag går inte riktigt ihop...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0