There's a fire starting in my heart.

Sitter och taggar inför NP imorrn, må ju vara den bästa stunden under hela skolåret! Med min hjärna så kan det inte bli något annat än MVG.... lr? tror seriöst läraren kommer skratta då hon ser mitt prov, så illa äre faktiskt.
Så hade ju tänkt att plugga lite inför imorrn, men det får bli senare (standard). Älskar att vi inte kommer ha någon mer matte efter imorrn, awesome!
Har typ 2 lektioner imorrn (+np) så slutar rätt tidigt, sen ska jag och Tessan på en jobbintervju, får hoppas på det bästa! :D

Låg föresten vaken inatt och grubblade över hur fattig jag är, så steg upp för att leta om jag hade nå pengar, och tro det eller ej... men hittade 650 kronor som jag inte ens visste jag hade? kung!

Igår for jag och syrran till Sara och Emelie och såg på I am number four. Riktigt bra film! hade inte suttit fel med några superpowers ibland, haha (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0