Wherever I decide to go, You're already there.

Kan väl börja att säga att den här dagen har varit ett helvete, trodde den aldrig skulle ta slut men lyckligtvis nog så gjorde den det. Läraren hade till och med glömt bort mig, alla fick en plats utom jag :( haha illa då man blir mobbad av läraren....
Fick iaf veta att det är baldershowen på onsdag vilket är awesome, den slutar 10 i 12 meeeen då är man ju pluggis och har matte som börjar halv 3..... gaaaah skjut mig, hatar långa, dryga hål.

Ska snart dra mig mot duschen, sen blire väl tillbaka till datorn (A) Imorrn så blire skola och sen filmmys hos Julia :) hade velat fara på hockeyn också, men får bli på lördag ist (om det nu blir nån match på lördag, skulle vara kung om Skellefte vann båda matcherna nu så vi slipper den 7:de matchen!!!!!). Haha kommer ha världens högsta puls imorgon kan jag lova!


Bjuder på en bild på det nygifta paret :]


Kommentarer
Postat av: Linnea

love you :*

2011-03-29 @ 08:52:04
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0