Is true love just once in a lifetime?

Tillbaka från Piteå, känns huuuur skönt som helst att vara hemma men ska dock tillbaka på måndag... aja, bara att kämpa på dom den duktiga flicka jag är!
Tessan har då varit knäpp som vanligt (har väl inte varit så mke bättre själv)... veckans roligaste var väl i måndags då vi satt i soffan och tessan tryckte en godispåse och lyckas såklart tappa den i soffan... hon får världens dampanfall och skriker: AHHH! tänk alla som fisit i den här soffan!!!!!!!!!!! så hon plockar fort tillbaka godisarna i påsen. Jag sitter och skrattar under tiden och ju mer jag tänker på hur roligt det var ju mer skrattar jag, och tillslut så börjar jag dampskratta precis samtidigt som Tessan ska dricka mjölk så hon börjar då dregla ner sina byxor med mjölk och springer sen mot diskbänken, lyckas dock spotta mjölk över hela golvet.
Vet inte hur jag hade klarat av dessa veckor utan henne, hon är så knäpp ♥

En annan skum händelse är väl då jag efter en stunds tystnad helt random vänder mig mot henne och börjar sjunga: mammas lilla kråka skulle ut och åka!...
Tessan skrattar nästan ihjäl sig och säger sen: du är så ful att jag får en hjärtinfarkt!!

Tack så mke!!!!!!! vet förresten inte vrf jag sjöng mammas då det ska vara prästens? och vet inte ens vrf jag började sjunga alls....?

Och under en vecka så har vi bara legat inne på hotellrummet (den ända luften vi fått är då vi öppnat dörren för det var för varmt...), gått några få meter (från rummet till köket där vi praktiserar, och från rummet till kiosken) och för det mesta bara legat i våra sängar och nördat en serie på datorn. Har dessutom käkat massor med godis, glass och frukt, dock mest av dom två första. Ja, vi är smala flickor.

Så nu taggar vi om till en ny vecka med lite mera luft och rörelse (förmodligen blire inte så, man kan iaf hoppas vi orkar), och ett dopp i badet hade också suttit fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0