I keep dreaming you'll be with me.

Hade en läskig dröm i natt om spindlar, och det första jag ser då jag kommer ner i köket imorse var såklart en spindel. Ett tecken på att sommaren är påväg? maybe baby... längtar så mke till sommarn att jag snart spricker, är less snön och denna jävliga kyla!!! och skolan, fy fan... har dock praktik nu men bara tanken på skola får mig att vilja dö. Nä, nu tycker jag nån ska spola fram tiden så det blir juni, fatta sommarlov... (A) taggar grymt mke till stadsfesten, Eric Saade ska ju dit så kommer bli mer än awesome! ♥

aja nu ska jag sluta drömma mig bort och komma tillbaka till verkligheten... måste packa allt till imorrn (ska ju till Piteå ännu en vecka och praktisera), har inte packat ett skit men det går nog fort. Sen ska jag väl duscha och fixa lite filmer som vi kan ta med oss (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0