Never a failure, always a lesson.

Glömde berätta en sak att idag är det 19 mars, vilket betyder att jag har namnsdag idag :] haha. Nödvändig information!

Har bestlutångest om jag ska ladda hem nån film lr sätta mig vid tv tsm med syrran som ser nån film, hmm svårt val. Men är så jäkla jobbigt att se film på datorn eftersom att den kan "dö" när som helst, den bara stänger av helt plöstligt... blir så förbannad. På tal om förbannad, hockeyn igår.......... onödigt med förlust måste jag säga! nu fan måste aik vinna imorrn! frågade tessan om hon ville följa på matchen men hon hade inga pengar, samma här så det blir nog inget. Vet inte ens om jag kommer klara av att se matchen :O to scary.
Var faktiskt tack vare mig dom vann i onsdags... det finns en "kyrka" där på pitehavsbad så jag bad att aik skulle vinna och nog gjorde dom det! haha :D tycker alla ska be en bön imorrn så ska det nog bli vinst! (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0