You sound just like love.

Är sjukt avis på Julia och Frida som varit på Rix Fm Festival i Luleå idag! Fatta Eric Saade, Ulrik Munther, Loreen... ååå vad jag hade velat se dom! Blir dock att se Eric på Stadsfesten ;D och innan jag dör ska jag ha sett Ulrik live, ett måste!
Det var igentligen tänkt att jag och Tessan också skulle följa, men det blev inte. Så ist har jag suttit hemma och varit snorig som fan, hostat och huvudet dunkar som aldrig förr... hade också tänkt fara på fotboll ikv men eftersom jag är så förkyld och ska jobba imorrn så äre bäst jag vilar.
Och som om den här dagen inte kunde bli tråkigare så har en av Izzas kattungar (som hon fick igår) dött... :( den orkade inte äta själv så har försöka mata den... en annan mår också jättedåligt, så blir att be till gudarna att den klarar sig!
Hon har alltså fått 6 ungar, 2 var dödfödda och en dog efter ett dygn... livet kan vara jävligt orättvist ibland!

Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammedi Al-debis™

sv: Krya på dig , okej, lagt till dig mehh

2011-06-20 @ 00:49:56
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0