You gotta love being you.

Dagen började inte speciellt bra, fick genomlida en timme med Thomas Di Leva på radion... (undra vrf samma radiokanal spela samma artist hela tiden? lr så vare 30 olika personer som alla låter som han...). Förutom den plågsamma stunden så har dagen varit rätt kul, lite lång men. Fick ett ragg på 6 år som sa "du är jättefin!" sprang sen iväg och åt sin mat, kom sen tillbaka för att hämta mer mat och ger mig en kram (A) haha!
För er som undra så jobbar jag på Tuböleskolan, världens finaste ungar måste jag då säga! har lika lång dag imorrn så kommer bli tufft men som den krigare jag är klarar jag allt!

Gårdagskvällen spenderades i Julias lägenhet, tjockade oss med pizza och sen tog jag och Tessan den mest läskigaste cykelturen i vårat liv och drog ner till bryggan. Linnea, Wille och några okända personer var där, satt där ett tag men vi for tillbaka till lägenheten ganska fort igen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag gillar inte eric saade :/ sorry, hihi.



allt bra idag?

2011-06-21 @ 13:15:50
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0