Sleeping to dream about you.

Alltså min solbränna blir bara värre och värre för varje dag, vet inte vad jag ska ta mig till! kommer typ inte komma till skolan imorrn... ååååååååå. Och så ska det ju vara asvarmt imorrn (hela veckan) så vet inte vad jag ska ha för kläder, vill inte bränna mig mer och dessutom inte visa min misslyckade bränna.
Imorrn blire ju att mata ankorna med klassen... haha skum klass? ja. Sen ska vi väl göra nått annat också! Förhoppningsvis slutar vi tidigt, men har dans vid 4 så blir väl att chilla runt med Tessan (A)

Var iaf och kollade på balen idag, måste säga att det sög där vid Scandic! om jag ska gå nästa år så ska dom fan flytta tillbaka till parken (förhoppningsvis är stadshotellet klart då!). Kom ju massa bussar som störde hela tiden, fail...
Men fanns massor med fina klänningar som gjorde mig taggad på att gå själv, dock så skulle jag förmodligen ramla fram på mattan så klantig som jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0