Save your heart for someone that's worth dying for.

Min dag har inte varit den roligaste, varit förkyld som aldrig förr men kämpade mig ändå till jobbet. Allt gick åt helvete, men tjänar ju ändå pengar så va fan ;)
När jag kom hem blev det tacos till middag, mumma! sen tårta eftersom att min bror fyller år idag. 22 år... nästan så att man kan börja kalla han gubbjävel lr nått, haha!
Ska väl snart gå och lägga mig, är sjukt trött eftersom jag bara sovde 2 timmar i natt...
Känner mig inte taggad för nånting just nu, vill bara bli frisk! vill också jobba bort dom här 2 veckorna (STADSFESTEN, TAGGAAAA!) så jag kan få ha lite sommarlov (A)
Nu taggar vi fredag, vad som händer är ännu oklart men kul ska det bli! ;D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0