It's like a disease the way Ya'll killing me.

Idag börjar mitt och Linneas nya liv, å nu finns det ingen återvändo!

Ska snart fara till Tessan där jag ska äga ut mina vänner i kubb, blir nice! och nu har man alltså inge mer skola för än nästa onsdag, kung! känns lite ovärt att vara ledig en vecka sen har man 2 skoldagar där vi knappt kommer göra nått... kunde vi inte bara fått sommarlov nu?

Är så sjukt trött så lär väl somna under kubb-matchen, haha! sovde fan inte bra i natt, vaknade av att jag fick senadrag i hela benet... både tanken på att amputera bort benet och ta livet av mig snurrade i min skalle, finns fan inge värre smärta.



Kommentarer
Postat av: Linnea

tillsammans kommer vi klara allt!

2011-06-02 @ 00:22:01
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0