I hate myself for losing you.

Har just gjort mig klar inför kvällen, har dock inte hittat några kläder!!! blir alltså 20-års fest ikv för min älskade vän Sara som fyllde 20 i onsdags! blir nog kung ;D
Gårkvällen var väl lite skum, men rolig var den iaf! kommer sakna min klass över sommaren så får hitta på nått nån dag? kommer också sakna hotellarna som börjar på a-torp nästa termin!! :(

Har fan inte fattat att vi fått sommarlov, lr fatta det typ imorse! skööööönt som fan :D blir möte på måndag om jobbet vilket känns sjukt bra, äntligen får man ihop lite pengar.
Är dessutom fortfarande bränd, men kunde då sova bättre i natt än dom andra nätterna. En av mina lärare sa att jag kommer få hudcancer, och den andra sa "Oj! jag som trodde jag var värst..!". Känner att jag blir ganska mobbad, alltid nån som ska kommentera min bränna... -.-

Tänkte också berätta om i torsdags då jag NÄSTAN dödade Lina...
Vi spelade krocket hos henne och jag ska skjuta bollen upp för en lång backe, så jag säger till Linnea att hon ska akta på sig. Tänker inte på att Lina också står brevid mig så jag laddar allt jag kan men missar bollen och träffar lina med klubban rakt på hennes nyckelben!!!!! fick först panik och trodde hon dött, men sen då hon satte sig när och skratta så vare nog lugnt. HAHAHA alltså kan fortfarande inte sluta skratta... fast hon kunde fan ha dött, tänk om jag träffat henne i huvudet???
Snäll kompis jag är! ♥

Blev ett långt inlägg nu, så avslutar med att bjuda på 2 bilder från igår!





Snodde bilderna av Wille!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0