You raise my heartbeat when you smile.

Jag dog, men återuppstod. Så nu kör vi igen! Stadsfesten är över vilket är lite tråkigt men snart blire Trästocks, Pdol osv så det blir nog kung :) Helgen blev ju som den blev, var inne ca 3 minuter på området sen tog vakterna fast mig, lyckat! så missade Robyn men kvällen blev ändå grymt bra så ingen skada skedd :) haha.
Helgens höjdpunk var utan tvekan Eric Saade, finner inga ord för den killen! stod och dregla som en liten 5-åring, kunde inte låta bli...

Bildbomb på Eric:

















Hade med mig kameran hela helgen, men det ända jag fota var Eric haha! Hade väl för kul på kvällen för att orka ta fram den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0