You're the title of my song.

Älskar då man har så hög musik att man knappt hör sina egna tankar, man blir helt lost i sin egen värld.... är dock inte så bra för öronen, så man lär väl få ångra det om ca 10 år då man är döv. Är redan typ halvdöv, brukar måste upprepa vad sa du? ett par ggr innan jag fattar vad den andre snackar om..... men det konstiga är att ibland har jag typ världens super-mega-hörsel, haha. Men typ när jag ser på tv med syrran så måste hon skruva upp hur mke som helst för att höra nått, jag behöver typ jättelåg volym och ändå hör jag bra :O det kanske är då personer pratar med mig irl som jag blir lite smått döv, men teknik funkar kanske bättre? klurigt det dära.

Nog om mina hörselproblem, har nog aldrig skrattat så mke som jag gjort idag! lr jo det har jag väl, men fick nog ett bra antal magrutor idag kan jag lova, haha (A) Vet knappt vad jag ska säga som var så roligt, det ända vettiga förklarningen är väl Tessan..... hon förvånar mig alltid den lilla filuren!

Har dessutom fått ett nytt smeknamn idag: lillan.... anledningen var att jag inte fick chilisåsen på en hylla högt upp (fick kramp, annars hade det gått!?!?? :O) Det var Tessan som gav mig det fina namnet, själv så har jag döpt henne till öj, för att hon säger öj i början av varenda mening!!!!!

Lagomt långt inlägg, om lagomt ointressanta saker! gillas sådär lagomt mke.



en mycket fager bild på min vän öj!


Kommentarer
Postat av: loverboy

Öj med böj

2011-01-20 @ 19:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0