I can't get enough of you, baby.

Fick veta nått sjukt äckligt idag av våran lärare, det är tydligen nån på Skeria som har bajsat i ett handfat :O haha världen är bra konstig ibland! alla började sen anklaga varandra för att ha skitit, tror dock det var Tessan som gjorde det..... näe men seriöst så äre väl nån etta som inte kan se skillnad på ett tvättställ och en toa!

Eftersom att man är ledig på fredag så blire ju som "fredag" imorrn ist, sweeeet!!! kommer förmodligen sova hela dagen, och på kvällen vet jag inte vad som händer? hade några planer med brudarna att fara ut och käka och sen ha filmkväll, vi får se hur det blir men det skulle vara myyys :] har dock bara 3 kronor på kontot så vette fan hur jag ska ha råd..... haha.

Måste också städa mitt rum ikv, åååå så jooobbigt! :O inte okej kan jag lova, var fan flera månader sen jag kunde se mitt golv..... men det är mormor som ska sova där och vad gör man inte för sin älskade mormor? ;) själv så måste jag sova i syrrans rum och hon är sjuk så då kommer väl jag också bli det :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0