It's time for us to live.

Går inte beskriva hur död jag är, och jag som tyckte jag var död igår? då är jag då 10 ggr värre idag. Hur ska jag överleva denna vecka? men tur att man är ledig på fredag! men dagen var ju inte helt förjävlig då läraren tyckte jag hade varit så duktig idag så medans alla andra städade så fick jag sitta och chilla, haha! dagens höjdpunk må jag säga :) 


min och emelies sms-konversation:

E:
vad gör du!? :D
J: sitter vid datorn (A) sjdå? :)
E: nice :D ligger död i sängen och dansar på telefonförsäljare! -.-

Emelie har alltid varit läskig.......


Kommentarer
Postat av: Linnea

gissar det ska stå dampa?;)

2011-01-25 @ 19:26:14
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Emelie

Helt rätt linnea!! jag skyller på att jag är sjuk helt enkelt ;)

2011-01-27 @ 15:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0