If you ever find yourself stuck in the middle of the sea, I'll sail the world to find you.

Igår var jag med mina små brudar :) lr jag kanske inte ska kalla dom små när jag är yngst?!?! :O Aja, vi såg iaf först på Fångarna på fortet och sen filmen Dumpad. Vi kom alla överens att det var en äkta Sara-film (A) ahhahah! fast den var inte dålig (inte för att sara brukar ha dålig filmsmak, bara lite skum ibland...), lite sådär småknäpp bara, men bra slut osv så :)

Det har ju till och med hunnit blivit ett nytt år sen jag bloggade sist :O så får väl önska er alla ett gott nytt år då!! :D nyårsafton började med att jag var på min kusins bröllop, trevligt trevligt :) for sen vid halv 12 för att möta Emelie så jag kunde spendera dom sista minuterna av året med en underbar vän! ♥
Vi var på max, men drog sen vidare för att träffa våra systrar som var på fest hos en kompis :) for hem nån gång vi 3, gick å la mig vid 4 och det tog förmodligen 2 sekunder innan jag somnade haha ;)

Jag och Emelies motto som vi ska leva efter detta år: sova kan man göra då man är död!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0