I would be fine, as long as you're near me.

Har laddat hem lite filmer nu, var evigheter sen jag såg en film på datorn eftersom jag bara nördar massa serier (A) tänkte kanske se Flykten från höngården, haha skratta ni bara men den är faktiskt bra :O såg den första gången då jag gick på klutmarkskolan, har sen sett den nån mer gång men minns iaf hur bra den var och den där jävla tanten (som ser ut som en man) var så himla läskig :O blir typ rädd bara av att tänka på hon....

Blev också tvingad att ladda hem en film till mamma och pappa, och som tack så frågade jag om jag kunde få en ny mobil haha (A) fick ist godis....





Kommentarer
Postat av: Linnea

minns fan när vi såg den :O

2011-01-16 @ 19:18:01
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0