You'll always have my shoulder when you cry.

Första dagen i skolan bortgjord! alltså för i år... kändes väl inte så där jättekul att stiga upp på morgonen, men nu är jag verkligen astaggad på att få sommar! så varje morgon betyder en dag närmare sommaren (A) kan också säga att min natt var allt annat än bra, kunde inte sova så låg vaken till 3 nån gång.. och just då jag äntligen började känna mig lite trött så börjar en fluga surra runt i rummet :( vaknade lite då och då av den där jäveln, och en gång satt den till och med på min arm! :S jag hoppas den är borta nu så jag kan få sova i natt!! (A)

Dagen har väl annars rullat på som vanligt, lyckades dock bränna mig då jag skulle steka nån stek. Först på fingret och sen råkade jag lägga hela magen i stekbordet.... hade dock kläder över så jag överlevde men varmt som satan kan jag lova att det var!
gick sen på stan, och jag och tessan köpte gratis sms så nu har vi det i helt år!! awesome :) hämtade också ut mina biobiljetter som jag vann sen jag hade röstat på finaste skyltfönstret under skyltsöndagen ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0