Feels so good being bad, there's no way I'm turning back.

Väntar på att maten ska bli klar, och om jag fattat rätt så blire kyckling (A) efter det så ska jag väl bara ruttna.....
Imorrn så ska vi till sjukhuset och kolla i deras kök, haha bättre det än skola iaf ;) sen ska vi till balder och göra nått på datorn, sen blire bajsmatte och efter det slutar vi! men då äre ju öppethus som vi ska jobba på så då måste man stanna i stan (ger inget att fara hem). Jag och tessan ville typ servera, så hoppas det blir så annars kanske vi får hälsa alla välkomna? haha xD

Igår så vare ju hockey och för den som inte visste så vann Skellefte!! :D älskar verkligen känslan då det blir mål och alla bara skriker och hoppar av glädje! (A) och extra kul vare ju att dom krossade Luleå!!
efter det så for jag hem och såg på Supernatural tsm med syrran (:



Igår på hockeyn (: Linneas bild!

Kommentarer
Postat av: Linnea

2011-01-23 @ 20:16:48
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/
Postat av: Linnea

<3

2011-01-23 @ 20:16:55
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0