Cause we belong together now, forever united here somehow, you got a piece of me and honestly my life would suck without you.

Ska väl börja med att önska alla en glad alla hjärtans dag :) själv så har man suttit här ensam vid datorn och ruttnat, kult. Men har sett på Glee hela kvällen så det har ändå varit rätt så nice :)

Idag var våran lärare sjuk så vi slapp ha teori, ist så skulle vi laga mat åt oss själva och 3orna.. Jag och Tessan gjorde "efterrätten" som blev chokladbollar :] fast eftersom att det är alla hjärtans dag så formade vi dom till hjärtan (ist för bollar). Men ärligt talat så blev dom inte så goda, något skumt recept.. Blev också lite krig med chokladbollssmeten så Maria (som tvättar) blev inte så glad eftersom att choklad inte går bort, sååå vi gick ner själva till tvättstugan för att tvätta, haha jag undrar om dom blev rena dom där rockarna.. (A)

Sen blev det matte på skolan där vi spelade sänka skepp hela lektionen, jag vann inte en ända gång vilket sög. Nu ska jag fortsätta se på Glee och ta mig en kopp varmchoklad, man måste ju hålla upp värmen dessa kalla olidliga dagar.... sen blire min älskade säng!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0