You'll be here in my heart, always.



Ord kan inte beskriva hur mkt jag saknar henne och vilket tomrum hon lämnat efter sig. Går inte en dag utan att jag tänker på henne, och vet att inget kommer bli som förr.. skulle göra vad som helst för att träffa hon igen! Hon var en av dom absolut bästa personerna i mitt liv, så det är så himla svårt att förstå att hon är borta.... ibland står det helt stilla i min skalle så jag kan inte tänka, och vissa gånger då jag förstår att jag aldrig mer kommer få träffa hon igen så kan jag gråta tills ögonen torkar ut.... men om jag inte hamnar i helvetet, och ist i himlen så vet jag att vi kommer träffas eftersom att du är där nu! Underbara personer som du hamnar där, likaså morfar som du äntligen fått återförenas med! ♥ 


Världens bästa mormor ♥ vila i frid!


Kommentarer
Postat av: Linnea

du vet att jag ALLTID finns för dej vännen<3



rip!

2011-02-10 @ 20:55:05
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0