Kan spyflugor spy?

Har suttit och klurat på den där frågan ett tag nu, och smart som man är så skrev jag "spyflugor" på google.... var förmodligen det dummaste jag gjort under mina 17 långa år här på jorden! kom ju såklart fram massa äckliga bilder på flugor så fick fort stänga ner sidan fort som rackarns! Fast när jag tänker efter så vet jag inte ens om jag vill veta.....
Alltså vaaaaafaan babblar jag om??!?!?!??!


Fick vara chef idag på skolan, det var riktigt awesome! haha, lr jag var chef över Samuel så han fick slava..... Efter skolan gick jag till Balder där Emelie hade syslöjd, sen blev det stan och sen hem. Imorgon kommer sjuklingen Tessan tillbaka, har saknat henne! (kommer ångra att jag skrev det då hon jävlas lr nått med mig imorrn..)
nu ska jag sovaaaa (A)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0