I'm beautiful in my way, cause god makes no mistakes.

Kom just på att den där tros-försäljaren först frågade om Robert (min pappa) var hemma, vrf skulle han svara på frågor om trosor? en fråga var t ex; Föredrar du vanliga lr string? hahahaha man börjar ju undra hur dom tänkte där, synd att inte pappa var hemma och kunde svara på frågorna ist för mig.....

åååååh, sitter fortfarande och håller på med denna skitläxa! har seriöst tagit mer än halva dagen.... skulle inte förvåna mig om jag gjort hela skiten fel och skrivit en massa grejer i onödan, tar seriöst livet av mig då.

Kommentarer
Postat av: Emiam

Allt bra? ;)

2011-03-02 @ 16:21:47
URL: http://emiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0