You are beautiful ♥

Har varit död i typ en månad? hade kunnat skriva hur mke som helst men inte orkat (A) hihi. Det är tydligen julafton på lördag? whooot? var ju nyss sommarlov lr är jag ute och cyklar som vanligt? Måste köpa en massa julklappar också... lr vänta, det fixar ju jultomten!! awesome:]

Ska sluta skriva nu för babblar på om nått jag knappt fattar själv... tänkte bara berätta att pappa tydligen hade sett ett eldklot? ufo? komet? brinnande lysande jätteboll? fara över älven :O tror inte han mår riktigt bra! om det var nått så hoppas jag på superman lr jultomten som kommer med sin kälke och renar :] mehhehehee

Tror det är dags att sova innan jag spårar för mke, blir typ rädd för mig själv. God natt!



Kommentarer
Postat av: Angel☆

Allt bra idag ? =)

2011-12-20 @ 14:58:37
URL: http://dinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0