I only have eyes for you.

Klantig som jag är så lyckades jag skära mig på skärmaskinen idag (om jag inte hade dragit bort handen i tid hade jag haft en halv tumme). Sen så stängde busschauffören dörren på mig då jag skulle kliva av :O så nu har jag ont i hela min vänstra sida för dörren mosade den :( Tänkte bege mig mot duschen snart men vet inte om jag vågar? lär väl halka å dö. Men jag offrar mitt liv för att bli ren, får se sen om jag far till Örviken och umgås med min lilla pojke :]

Är arg för att (nästan) alla fått jullov idag men eftersom att jag har praktik så går jag till imorgon. Egentligen ska alla gå till torsdag men dom flesta slipper det, rättvisa värld ♥ men tror jag faktiskt kommer sakna min praktik, har haft grymt kul och personalen är awesome! hehe:) Nu ska jag dö i duschen, hooj!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0