Dream your life, live your dream.

Var trött som fan igår, så tog en liten powernap. Vaknade sedan av att jag hållde på att koka upp av värme, trodde min hals skulle kväva mig och ryggen var helt paj. Drack lite te sen gick jag och la mig igen, vaknade idag pigg och glad! haha nä men mådde mke bättre, har dock fortfarande ont i halsen men det blir bättre :) fast har börjat nysa nu, haha inte bra!

Ska lägga mig tidigt ikv så jag blir frisk, måste orka dagen imorgon som kommer vara lång och jävlig (som alla skoldagar?). Sen så vill jag också vara frisk i helgen, håller på att smida planer som kommer bli kung=)



Kommentarer
Postat av: vira

sv: Tack :D ingen aning, köpte den för ganska längesen iaf :O

2011-08-31 @ 21:25:15
URL: http://kandylandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0