Färglös som en tår blir jag utan dina andetag.

Håller på att spränga sönder mina öron nu med musik, det gillas ♥ kommer dock inte vara så kul då jag är döv...
Vet seriöst inte vad jag hade gjort utan musik, hade aldrig överlevt skolan iaf!
Kan ju säga att efter 2 dagar i skolan är jag redan less, lr var väl less innan jag ens kommit in i skolan första dagen... vårat schema är värre än döden, är seriöst lika bra att jag flyttar in på skolan då jag ändå kommer spendera hela året där?...

Känner mig lite emo då jag tänker på min syster som är i Turkiet och lever livet, och själv plågas man som en liten slav. Men jag ska kriga mig igenom det här året, sen är skiten över!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0