You're still a part of everything I do, you're on my heart just like a tattoo.

Har inte sovit mke i natt kan jag lova, var en katt utanför dörren som skrek hela natten, låg vaken i över 3 timmar och lyssnade på när den jama.... och imorse for min bror och hans vänner till fjällen, så då vaknade jag såklart då han steg upp på morgonen och kunde inte somna om! i vanliga fall tar det 3 sekunder för mig att somna, men inte idag inte.
Har passat på att sola en stund medans det är så fint väder :) dock så båser det jävligt mke så det är lite småkallt, men ska nog ut nu en sväng till och steka!

Kom på att jag glömde berätta vad jag gjorde i fredags! var iaf med Linnea och Lina hos Tessan :) vi spelade kort, käka kladdis, prata och gjorde ett klockrent rim haha! ;) riktigt mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0