Your whole life should be dedicated to having fun.

Längtar så sjukt mke till klockan 14.50 på fredag då jag slutar, fy fan kommer vara världens lyckligaste kvinna! haha helt seriöst.
Och den här dagen har då inget gått riktigt rätt, först går min ring sönder, sen lyckas jag slita sönder mina leggings, och då jag ska hem så hittar jag inte busskortet... och så äre någon surjävel till busschafför så jag måste betala. Men sen hittar jag såklart busskortet då jag sätter mig...
Haha och fulast var sen då några barn skulle hoppa på, då ser Tessan hur en pojke säger: Jag har glömt mitt busskort och sen springer in i bussen och sätter sig! haha. Fick sen en orolig blick av busschaffören, han skulle väl kolla om jag märkte det där eftersom att jag vart tvungen betala och inte pojken... haha.
Inte nog med det, då jag kommer hem så har Frida kokat ägg, jag hatar ägg (det luktar bläää), när jag kommer upp i mitt rum har en katt legat i min säng så har en hög med sand på lakanet... dessutom så luktar det fisk i hela huset. Haha avlid mig nu tack!

Tessan har varit här ikv, så vi har försökt träna på samhällsprovet som är på torsdag. Synd bara att man ska ha så dum hjärna så inget går in...
Sen så kom Linnea och Lina förbi en sväng, så har suttit och pratat med dom ett tag ♥ blev kanske inte så mke pluggande som var tänkt... men va fan, lite kul ska men väl få ha!


Haha störd ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0