Hemavan 2011

Tänkte bjuda på några tapiga bilder från Hemavan, vet att det var ett tag sen vi var där... men bättre sent än aldrig?


 
Min töntiga syster lägger pussel. Frågan är ju om jag är töntigare som sitter och kollar på?...


Dixi


Fager kvinna


hahaha! stackars Dixi...


Dixi och Frida :)



Ute på balkongen


Sol ♥


Tror hon skulle försöka vara fin lr nått...


Bastun, inte den största men jag rymdes iaf så tillräckligt stor var den!


2 random bilder på några SKUMMA tavlor, förstod mig inte rikigt på dom...


...den andra tavlan, ehm?


Stugan vi bodde i :)


Ändast dom kungliga kan fixa nått sånt här (jag ofc)!


Var en sväng till Norge


For igenom någon läskig lång tunnel (påväg till Norge)



Har miljontals fula bilder kvar, men dom är på min syster och jag skulle vara död om jag la ut dom... så jag låter bli helt enkelt! Sen så har jag några bilder från stugan, men dom är så suddiga så det ger inte ens att jag lägger ut dom.. hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0