Skumt...

Måste berätta om igår då jag och Frida körde moppe in till stan (lr hon körde och jag satt där bak). Iaf så cyklar det en man en bit framför (en såndär tävlingssnubbe med tävlingscykel..) som kollar bak på oss, så för att jävlas så kör Frida om han (man ser att han cyklar som en galning och ville förmodligen cykla fortare än oss) men tänker inte så mke mer på det. Efter ett tag så hör jag hur Frida börjar skrika och svära över något, som vanligt fattar jag ingenting... jag kollar ist bak, och vad ser jag då?! Jo, cykelsnubben som cyklar en deci ifrån moppen!! jag skämtar inte då jag säger en deci... fick seriöst en hjärtattack då jag såg han! Han följde oss en bit där på vägen tills vi kom till en korsning och for åt olika håll, haha jag kan lova att det var SÅÅÅÅ mke läskigare än vad det låter...

Och som om det inte vore nog, så innan jag och Frida ska hem så går vi till bion för att låna toan. (I måndags då vi var på bio så kom en gubbe in på tjejtoan och blev typ arg för att vi var på toan?) Såklart kommer han också denna gång, och nu hade vi inte ens hunnit in på toan utan han stoppar oss just innan och frågar vars vi ska...
Frida säger då att vi har varit på bio förut ikv (han tog emot biljetten, han borde minnas oss eftersom att vi varit stammisar i veckan...) och skulle vilja låna toan om det går bra. Han mumlar då nånting och låter oss gå...

Det kommer förmodligen in personer som inte ska på bion utan bara går på toan vilket gubben inte verkar gilla. Men va fan, vi har varit på bio 2 gånger i veckan och nog fan ska man väl få gå på toan?!?! :O

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHA skratta åt cyklisten !

2011-04-22 @ 17:10:13
URL: http://bloggendettalasom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0