Join the harvest...

Har just kommit hem från familjen Sundgren, var där med syrran och Sara :) först grillade vi vilket var myyys :] fick galet mke sommarkänsla! sen fota vi och jag såg som vanligt ut som ett tap, jag hoppas verkligen ingen är så dum och lägger ut dom där på fb.... iaf sen så såg vi film, var seriöst längesen vi såg film tsm! :O (förr såg vi film nästan varje helg, standard för oss... blir nya tag i sommar!) Såg filmen Husk som handlar om galna fågelskrämmor, haha men den var typ bra :) slutade iaf inte dåligt som alla nya filmer brukar göra...

Hade tänkt att se en till film nu, om jag hitta någon bra då ;) sen så hoppas jag att Sara kommer och håller mig sällskap ikv... :$ (Saras syster frågade om hon kunde komma och jobba i natt, Sara blir arg och säger ilsket nått om att: hoppas ingen annan frågar mig den frågan igen... jag säger då: Sara, vill du komma och jobba natt hos mig?...)

Dock är jag redan gift så det är nog bäst om hon stannar hemma...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0