Can't you see the hurt in me?..... I feel so all alone.

Sitter och lyssnar på Whitney Houston nu, haha men hon är fan kung! och efter att vi såg The Bodyguard i måndags så blev jag lite extra sugen, älskar den filmen (A)
Idag så har det som sagt regnat som satan, någon som inte märkte det?. Själv så blev jag dyngblöt av att vara inomhus? Jag, Tessan och Martin hade vattenkrig och jag var väl bara torr från axlarna och uppåt....? byxorna satt alldeles slickat och likadant mitt linne xD haha! men ingen kommer som sagt undan lindrigt om man bråkar med mig.

Har sett på idol ikv, och satan så duktig tjejen med tandställningen var!! galet att hon kunde vara så bra :O sen så var den där Chima nånting riktigt cool... ;) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0