You are my sweetest downfall...

Ja vet inte ritkigt vad jag ska skriva, har inte uppdaterat på ett tag så skulle kunna skriva massor faktiskt, men det blir ju så jobbigt att läsa! haha.

Var iaf på hockey igår med Tessan, Emelie och Sanna. Det var kul, men eftersom att det inte var någon "riktig" match så vare inte samma roliga ös som det brukar vara! så vi sattsar på att fara snart igen då de börjar spela på riktigt ;)
Sen så har jag sett massa film, busat och skrattat med mina vänner, gjort sista veckan i storköket (restaurangköket på måndag), sett på idol osv..... och på tal om idol så hare varit många grymt duktiga den här veckan, som Olle som bodde i båten? haha, Alice som Anders hitta, Sebastian Krantz som hade smink? haha, men det är som sagt inte utsidan som räknas.. han har ju faktiskt en jävluskt bra röst! och han ser ju inte dålig ut heller så... men ändå bäst var ju Hans Niklas i torsdags! haha jag grät av skratt!! xD GALET!




Dom här två är lugnt mina favoriter hittills!! =) + Sebastian också, hehe.


HAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAHHAHAHHAHAHAH!!


Idag så har jag då sett på One Tree Hill hela dagen ♥, och ikv så blire att vara med Sara och Emelie =)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Asså Olle Hedberg är så satans snygg!! <3 ;)

2010-09-12 @ 11:17:40
URL: http://bunnynotfunny.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0