Baby, I'm helpless.

Är forfarande arg sen hockeyn igår, fyyyy faaan alltså!! var inte på bra humör då jag kom hem så jag gick och la mig direkt, orkade inte ens duscha håret som var fett som satan. Men eftersom att vi har mössa på oss då vi är i köket så var det ändå ingen som behövde bli äcklad. Idag så hade vi 22 gäster? motför igår då vi hade 3..... jag lagade iaf fisk men eftersom att ingen vill ha någon äcklig fiskjävel så hade jag det ganska chill ;) hehe. Nästa vecka ska jag vara i serveringen vilket kommer bli allt annat än kul, tror också jag kommer måsta servera på bröllpet nästa lördag, inte okej.

Nu ska jag ladda hem lite filmer och käka godis tills maten blir klar, nice nice ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0